Spencer: برای فروش کینکت اول باید Xbox One را بفروشید

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
12:13
یک شنبه 25 خرداد 1393

مایکروسافت در این هفته به صورت رسمی عرضه باندل Xbox One بدون کینکت را آغاز کرد. در این بین رئیس Xbox آقای Phil Spencer احساس می کند که این کار حتی باعث افزایش هواداران این دوربین خواهد شد! Spencer در مصاحبه ای که با Polygon کرده است، اذعان داشته که “برای فروش کینکت ابتدا باید یک کنسول Xbox One به فروش رسد”:

قیمت بسیار حائز اهمیت است؛ من مجبور بودم که به طرفداران در هنگام خرید انتخاب بیشتری ارائه کنم؛ باید خریداران خود انتخاب می کردند که چقدر برای سرگرمی خود خرج می کنند. ما باید در قیمت نیز در عرصه رقابت باقی می ماندیم.

همچنین اضافه کرد:

کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری شاید واقعا چیز مهمی نباشد اما این مقدار قیمت برای مردم و طرفداران مهم است. ما می بایست با Xbox One به عرصه رقابت می رفتیم و قیمت این کنسول نسبت به رقیب خود بیشتر بود؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم به مردم این انتخاب را بدهیم که در هنگام خرید اگر مایل بودند اقدام به خرید کینکت کنند و خرید این دوربین اجبار نباشد.

آن ها می توانند دوربین را به تنهایی خریداری کنند. من همچنان تاکید می کنم که اگر هواداران ما خواهان تجربه کامل و دلنشین می باشند، کینکت بهترین تجربه را به ارمغان می آورد اما ما انتخاب را به عهده مردم گذاشتیم. با این کار ما می توانیم تعداد کاربران خود را افزایش دهیم. در واقع آن دسته از افرادی که کنسول را به تنهایی خواهند خرید در آخر تصمیم به اضافه کردن کینکت به کنسول خود خواهند شد چرا که کینکت یکی از ارکان اصلی برای تجربه عالی این کنسول می باشد.

Spencer همچنین گفت که کینکت جدا از دستگاه و انتخابی برای سازندگان نیز عالی خواهد بود چرا که می توانند در زمان مناسب تصمیم بگیرند که از کینکت استفاده کنند یا خیر و “این چیزی است که باید اتفاق بیفتد”:

در مثالی خاص فرض کنید کسی به شما بگوید باید بازی ای بسازید که در آن می بایست از کینکت استفاده شود، من به شخصه این کار را انجام نخواهم داد. من عقیده دارم که باید بهترین بازی ها را ساخت. به نظر ما کینکت قابلیتی دیگر به قابلیت های کنسول اضافه می کند که برای سازندگان بازی بسیار مفید است چرا که می توانند با استفاده از کینکت “در صورت علاقه” بازی خود را بهبود بخشند. همچنین همه می دانیم که با اجبار هیچ وقت به نتیجه دلخواه نخواهیم رسید.

ایشان خاطر نشان کردند:

به نظر من این مقوله بسیار زیبا و جالب است؛ مردم از این پس به کینکت به چشم یک بعد جدید برای خلاقیت نگاه می کنند؛ به حرکاتی که در آن به کار می رود بیشتر توجه می کنند؛ به فرامین صوتی بیشتر توجه می کنند و همین باعث افزایش فروش خود کینکت نیز خواهد شد!

http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2013/12/9/1386588304787/b7e2dddc-3a6a-4cb0-bc2b-361ee6ca7480-460x276.jpeg


تعداد بازدید از این مطلب: 808
بازدید : 808

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر